Peter T. Grauer, the chairman of Bloomberg L.P., said during a speech in Hong Kong on Thursday that the company "should have rethought" publishing previous reports that strayed from its core coverage of business news, presumably referring in part to the June 2012 investigative piece on the family wealth of Xi Jinping, which is believed to have led to the website being blocked in China later that year, and the comments suggest that we can probably expect less of such reports in the future.


Visit the original source and full text: Shanghaiist